رئیس جمهور لبنان، خواستار خروج رژیم صهیونیستی از لبنان شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 18:10
جوزف عون رئیس جمهور لبنان با طرح این ادعا که لبنان و رژیم صهیونیستی چاره ای جز پایان جنگ ندارند، خواستار خروج رژیم صهیونیستی از لبنان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جوزف عون رئیس جمهور لبنان در گفتگو با خبرگزاری رویترز تصریح کرد که گفت که کشورش به دنبال پایان دادن به دشمنی با رژیم صهیونیستی بر اساس خروج و عقب نشینی ارتش این رژیم از جنوب لبنان و توقف حملات و استقرار ارتش لبنان در جنوب این کشور است.
عون در عین حال گفت که کشور با وجود فشارها و حملات، به مذاکرات با طرف اسرائیلی ادامه می‌دهد.

وی بدون اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان در شرایط مذاکره و آتش بس، مدعی شد که اگر حزب‌الله تصمیم بگیرد در وضعیت جنگی باقی بماند، به جامعه‌ای که ادعای دفاع از آن را دارد، آسیب خواهد رساند.

عون با تاکید بر اینکه «آینده لبنان در دستان لبنانی‌هاست» ابراز داشت: ما نمی‌پذیریم که لبنان به صحنه جنگ‌های دیگران تبدیل شود و مصمم به پیگیری مسیر دیپلماتیک هستیم، زیرا هیچ راه‌حل نظامی وجود ندارد. ما چاره‌ای جز مذاکره برای پایان دادن به این درگیری نداریم و اسرائیلی‌ها نیز همینطور.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.