گفت‌وگوی امنیتی مستقیم ایران و امارات پس از ماه‌ها تنش

اقتصادنیوز پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 18:17
اقتصادنیوز: تهران و ابوظبی اولین دیدار امنیتی را پس از ماه ها تنش پس از جنگ آمریکا علیه ایران برگزار کرده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای اقتصاد، بلومبرگ مدعی شد:

« امارات و ایران اولین دیدار امنیتی رو در رو در سطح بالا را از زمان آغاز جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران برگزار کرده‌اند.

 این اقدام نشانه‌ای از حرکت به سمت کاهش تنش‌ها پس از ماه‌ها درگیری است.

 امارات به طور فزاینده‌ای ثبات را در اولویت قرار می‌دهد تا از اقتصاد، بخش مالی، صنعت گردشگری و سرمایه‌گذاری‌های کلان خود در زیرساخت‌های نفت و هوش مصنوعی محافظت کند.

 ایران نیز به بهبود روابط علاقه دارد، زیرا امارات پیش از جنگ یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری آن بود.»

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.