گفتگوی مستقیم ایران و امارات

ورزش سه پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 18:26
بلومبرگ: تهران و ابوظبی پس از ماه‌ها تنش، گفت‌وگوی امنیتی مستقیم برگزار کردند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تابناک؛ بلومبرگ مدعی شد: امارات و ایران اولین دیدار امنیتی رو در رو در سطح بالا را از زمان آغاز جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران برگزار کرده‌اند. این اقدام نشانه‌ای از حرکت به سمت کاهش تنش‌ها پس از ماه‌ها درگیری است.

امارات به طور فزاینده‌ای ثبات را در اولویت قرار می‌دهد تا از اقتصاد، بخش مالی، صنعت گردشگری و سرمایه‌گذاری‌های کلان خود در زیرساخت‌های نفت و هوش مصنوعی محافظت کند.

ایران نیز به بهبود روابط علاقه دارد، زیرا امارات پیش از جنگ یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری آن بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.