با وجود شکنندگی آتش‌بس، از مسیر دیپلماسی خارج نمی‌شویم +فیلم

اقتصادنیوز پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 18:34
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان ضمن رد فضای ناامیدی در روند مذاکرات صلح، بر تداوم تلاش‌های دیپلماتیک اسلام‌آباد برای پایان دادن به چرخه درگیری‌ها تأکید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، طاهر اندرابی، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان افزود: خوش‌بینی لازمه میانجی‌گری است و ما با روحیه‌ای مثبت به تلاش‌های خود ادامه می‌دهیم تا روند مذاکرات دچار وقفه نشود.

وی گفت: پاکستان فعالانه در میدان حضور دارد و رایزنی‌های سطح بالا از جمله سفر وزیر کشور به تهران و تماس‌های مداوم با ترکیه برای پیشبرد صلح در جریان است.

 اندرابی ادامه داد: با وجود شکنندگی آتش‌بس، از همه طرف‌های درگیر می‌خواهیم خویشتنداری کنند و همچنان در مسیر گفتگو و دیپلماسی باقی بمانند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید