بلیت ستاره پرسپولیس کنسل شد

ورزش سه پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 19:55
تیوی بیفوما به دلیل لغو پروازهای چند روز قبل نتوانست راهی ایران شود.

به گزارش "ورزش سه"، شاید بسیاری باور میکردند اما پرسپولیس توانست دو بازیکن و یک مربی خارجی خود را به کشور برگرداند و حالا در تدارک است تا روز شنبه از اوسمار ویه‌را در تمرین تیمش میزبانی کند. با این حال در بین بازیکنان این تیم تیوی بیفوما حضور ندارد و این موضوع به سوال خبرنگاران تبدیل شده است.

محسن خلیلی در این خصوص گفت: با بچه‌ها تک تک در ارتباط هستیم و یک بلیت بیفوما کنسل شد و قرار است یک بلیت دیگر برای او تهیه شود که به تیم ما بیاید.

او در مورد زمان بازگشت بیفوما اظهار داشت: طبق چیزی که باشگاه به ما گفت، بیفوما در امارات حضور داشت و قرار شد به استانبول برود تا از آنجا به ایران بیاید.

خلیلی درباره دیگر غایب تیم پرسپولیس، محمدحسین صادقی، هم عنوان کرد: محمدحسین صادقی یک مشکل خانوادگی داشت و با آفای کریم باقری صحبت کرد و مرخصی گرفت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.