آمریکا درخواست جدید فدراسیون ایران را رد کرد

ورزش سه پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 20:09
مهدی محمدنبی اعلام کرد که آمریکا اجازه حضور ایران در لس آنجلس دو روز قبل بازی را نداده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران ابتدا قرار بود در آریزونای آمریکا کمپ خود برای جام جهانی را رد کند اما پس از مخالفت آمریکا، این کمپ به تیخوانا در مرز مکزیک و ایالات متحده منتقل شد. این در حالی است که البته با رد درخواست ویزای 15 عضو تیم ملی، عملا امکان حضور ایران در کمپ آریزونا هم وجود نداشت.

با این حال در ابتدا شایعه شد که تیم ملی باید در روز مسابقه به آمریکا برود که این میتوانست بحران بزرگی را از نظر استراحت و آمادگی برای تیم ملی شکل بدهد و اساسا با پروتکل فیفا در مورد تمرین در زمین مسابقه و کنفرانس مطبوعاتی هم تضاد داشت. اما با این حال آمریکا این شایعات را رد کرد و گفت که ایران میتواند یک روز قبل به لس آنجلس و سیاتل برود.

اما فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد که 48 ساعت قبل از بازی راهی شهر محل مسابقه شود و بتواند از شرایط بهتری برخوردار باشد. با این حال اکنون سرپرست تیم ملی اعلام کرده که این درخواست رد شده است.

نبی گفت: دیروز جلسه‌ای ۶-۷ ساعته با نفرات فیفا که در این شهر مستقر هستند داشتیم. چیزی که به ما ابلاغ کردند این است که تیم ملی باید یک روز قبل از بازی آنجا باشد که ۱۴ ژوئن خواهد بود.

وی افزود: ما گفتیم یک روز زودتر مشکلی نیست اما به جلسات قبل از بازی نخواهیم رسید‌. حالا زمان سفر بین ۱۳ ژوئن یا ۱۴ ژوئن قطعی نشده ایت. ما دنبال این هستیم که تیم ملی شنبه اعزام شود که حداقل دو روز قبل بازی آنجا باشد. اگر نشد، یکشنبه قطعی است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.