فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): تهدید آمریکا به حمله علیه ایران با پاسخ شدید مواجه می‌شود

عصر ایران پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 20:51
سران آمریکا به دلیل عدم شناخت درست ملت ایران و نیروهای مسلح کشور، در دور تسلسل باطلی گرفتار شده و دروغ‌های مکررشان گواه این امر است.
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) گفت: هشدار داده شد در صورت هرگونه حمله آمریکا به ایران، پاسخ کشور شدیدتر و گسترده‌تر خواهد بود و آتش جنگ منطقه‌ای فراتر از مرزها گسترش خواهد یافت.
 
به گزارش فارس، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) گفت: آمریکا همزمان با ادعای تمایل به مذاکره، با اقدامات خصمانه خود باعث ناامنی منطقه و تهدید تجارت و اقتصاد بین‌المللی، به‌ویژه تنگه هرمز شده است.
 
سران آمریکا به دلیل عدم شناخت درست ملت ایران و نیروهای مسلح کشور، در دور تسلسل باطلی گرفتار شده و دروغ‌های مکررشان گواه این امر است.
 
تبلیغات و جنگ رسانه‌ای آمریکا قادر به جبران شکست‌های مکرر در مواجهه با ایران نیست و نمی‌تواند واقعیت حقارت خود را پنهان کند.
 
هشدار داده شد در صورت هرگونه حمله آمریکا به ایران، پاسخ کشور شدیدتر و گسترده‌تر خواهد بود و آتش جنگ منطقه‌ای فراتر از مرزها گسترش خواهد یافت.
 
درباره تهدیدهای آمریکا علیه زیرساخت‌های نفتی ایران اعلام شد: یا صادرات نفت و گاز برای همه ممکن است یا برای هیچ کس.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.