وزیر علوم: دانشجویان توهین‌کننده به پرچم مجازات می‌شوند

خبرآنلاین پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 21:38
سیمایی صراف از مجازات شدن دانشجویانی که به پرچم کشور در جریان ناآرامی‌های دی اهانت کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از تسنیم، حسین سیمایی صراف، وزیر علوم، در حاشیه مراسم شهید باقری درباره آخرین وضعیت پرونده دانشجویان متخلف تجمعات دی ماه دانشگاه‌ها اظهار داشت:  کسانی که پرچم منحوس پهلوی را در دانشگاهها برافراشتند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را آتش زدند هم از جهت قضایی تعقیب شدند و هم از جهت انضباطی در کمیته‌های انضباطی و شوراهای انضباطی پروندهایشان رسیدگی شد.

وی گفت: این افراد وفق مقررات حتماً به مجازات انتظامی و قضایی در مراجع قضایی خواهند رسید.

٤٧٢٣٦

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.