فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا: پاسخ ایران به تهاجم آمریکا شدیدتر از قبل خواهد بود | آتش جنگ این بار فراگیر و گسترده تر خواهد شد

افکار نیوز پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 22:18
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) در بیانیه‌ای به تهدیدهای اخیر آمریکا علیه زیرساخت‌های نفت ایران واکنش نشان داد و تاکید کرد که یا صادرات نفت و گاز برای همه است و یا برای هیچ کس امکان نخواهد داشت.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: آمریکا از یک سو حرف از توافق و مذاکره می‌زند و از سوی دیگر شرارت می‌کند و این تناقض آشکار در رفتار و گفتار آمریکا عامل اصلی ناامنی در منطقه است و به همین دلیل امنیت تجارت و اقتصاد بین المللی و کشورها، به ویژه تنگه هرمز را به خطر انداخته است.

سران آمریکا به دلیل عدم شناخت درست از ملت شرافتمند و شجاع ایران و نیروهای مسلح مقتدر آن دور تسلسل باطلی را طی می‌کنند و دروغ‌های مکرر آمریکا یکی از نشانه‌های آن است.

آنها با تبلیغات و جنگ رسانه‌ای هرگز نمی‌توانند حقارت و شکست‌های پی در پی خود در جنگ با ایران اسلامی را جبران و یا جنگ افروزی خود را پنهان کنند.

هشدار می‌دهیم چنانچه آمریکا بار دیگر بخواهد حملاتی را علیه ایران قهرمان انجام دهد، پاسخی شدیدتر از قبل دریافت خواهد کرد و آتش جنگ علاوه بر ناامنی در منطقه، فراگیر و گسترده تر خواهد شد.

با توجه به تهدیدهای اخیر آمریکا علیه زیرساخت های نفت ایران، اعلام می شود یا صادرات نفت و گاز برای همه است و یا برای هیچ کس امکان نخواهد داشت.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.