پایان اردوی آنتالیا برای تیم المپیک؛/ امیدهای ایران دوباره باهم بازی کردند!

ورزش سه پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 22:50
شاگردان حسین عبدی در آخرین روز اردوی ترکیه مقابل هم قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید ایران از ساعت 19 امروز پنج‌شنبه و در آخرین روز از اردوی آنتالیا، بازی درون تیمی برگزار کرد.

ملی‌پوشان امید ایران که پیش از این هم یک مسابقه درون تیمی در اردوی ترکیه برگزار کرده بودند، امروز هم در قالب دو تیم سفید و قرمز برابر هم قرار گرفتند که حسین عبدی نیز با نشستن در جایگاه تماشاگران، به تماشای عملکرد بازیکنانش پرداخت.

با وجود اینکه بازیکنان تیم المپیک ایران تمرینات پرفشار و تاکتیکی زیادی را طی روزهای اخیر پشت سر گذاشته بودند، اما در دیدار درون تیمی امروز کیفیت خوبی داشتند.

ملی پوشان امید ایران پس از 12 روز حضور در ترکیه، برگزاری 20 جلسه تمرینی و هفت نشست فنی و تخصصی در حوزه رسانه، حرفه‌ای‌گری و تاکتیکی قرار است صبح فردا جمعه با پرواز چارتر راهی تهران شوند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.