نقص فنی، عامل قطعی برق در شهر‌های جنوب غرب تهران بود

خبرگزاری میزان پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 22:56
شرکت توزیع برق استان تهران در پاسخ به قطعی برق برخی نقاط شهر‌های گلستان، صالحیه و اسلامشهر اعلام کرد که قطعی برق تهران ناشی از بخش نقص فنی «فوق توزیع» بوده است.
خبرگزاری میزان -

برخی کاربران در فضای مجازی امروز (۲۱ خردادماه) از قطعی برق در برخی از نقاط شهر‌های گلستان، صالحیه و اسلامشهر خبر داده بودند که شرکت توزیع برق استان تهران در این رابطه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اختلال و قطعی برق در برخی از نواحی شهرستان‌های بهارستان، رباط‌کریم و اسلامشهر، به آگاهی شهروندان گرامی این شهرستان‌ها می‌رساند، مشکل پیش‌آمده هیچ‌گونه ارتباطی با طرح‌های مدیریت مصرف برق نداشته و ناشی از بروز یک نقص فنی در بخش «فوق توزیع» بوده است.

شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، بلافاصله پس از وقوع حادثه، بی درنگ اقدامات لازم را جهت مدیریت بار شبکه و تأمین برق مشترکان خود آغاز نمود و تیم‌های فنی این شرکت در تعامل با مسئولین بخش فوق توزیع، در راستای رفع کامل نقص فنی و بازگشت پایدار جریان برق به مناطق یادشده، تمام امکانات خود را به کار گرفتند و هم اکنون خوشبختانه شاهد رفع این مشکل هستیم و شبکه در حالت پایدار قرار دارد.

در پایان جا دارد به سهم خود از صبر و شکیبایی شما شهروندان فهیم در تحمل این شرایط ناخواسته، صمیمانه سپاسگزاری نماییم و اطمینان می‌دهیم که به صورت شبانه روزی وضعیت شبکه از سوی کارشناسان این شرکت پایش می‌شود و در صورت بروز و ظهور هر مشکلی بلافاصله نیرو‌های فنی ما برای برطرف نمودن مشکل، با تمام توان به میدان می‌آیند.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.