شوک به سامورایی‌ها؛ کاپیتان ژاپن از ناحیه مچ پا مصدوم شد و از تیم ملی خداحافظی کرد

خبرگزاری ایسنا جمعه 22 خرداد 1405 - 00:09
واتارو اندو کاپیتان ۳۳ ساله و هافبک کلیدی تیم ملی ژاپن، به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا جام جهانی ۲۰۲۶ را از دست داد و به طور همزمان از تیم ملی کشورش خداحافظی کرد.

به گزارش ایسنا، واتارو اندو کاپیتان تیم ملی ژاپن، به دلیل عدم بهبودی از مصدومیت مچ پا از لیست تیم ملی برای جام جهانی کنار رفت.

هافبک لیورپول تأیید کرد که این تورنمنت را از دست خواهد داد و متعاقباً از بازی‌های ملی خداحافظی می‌کند.

این اتفاق تنها سه روز قبل از اولین بازی تیم هاجیمه موریاسو مقابل هلند رخ می‌دهد.

اندو در شبکه‌های اجتماعی خود نوشت: از زمان مصدومیتم، تا همین الان هر کاری از دستم برمی‌آمد انجام دادم، بنابراین هیچ پشیمانی ندارم. من به این افتخار می‌کنم که از زمان جام جهانی قطر تا کنون چطور با هم رشد کرده‌ایم.

من از تیم ملی بازنشسته می‌شوم و از این به بعد به عنوان یکی از هواداران ژاپن را تشویق خواهم کرد.

اندو در فوریه گذشته در جریان بازی لیگ برتر مقابل ساندرلند دچار آسیب شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.