پیاتزا: مسئولیت شکست با من است/ بلغارها شایسته پیروزی بودند

ایرنا جمعه 22 خرداد 1405 - 01:26
تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه مسئولیت این شکست با من است، گفت: بلغارستان شایسته پیروزی بود. آنها همیشه توانستند توپ‌های بلند را به‌خوبی مدیریت کنند.

به گزارش ایرنا، روبرتو پیاتزا سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست مقابل بلغارستان، اظهار داشت: فکر می‌کنم قبل از هر چیز، آن‌ها شایسته پیروزی بودند. آن‌ها همیشه توانستند توپ‌های بلند را به‌خوبی مدیریت کنند. هر زمان که ما فرصت داشتیم با همان نوع حمله روی توپ اقدام کنیم، نتوانستیم مانند آن‌ها تصمیمات هوشمندانه بگیریم. نه فقط تصمیماتی بر پایه قدرت، بلکه در عین حال تصمیمات هوشمندانه.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه تاکید کرد: همچنین فکر می‌کنم آنها واقعاً روی بازی متمرکز بودند. آنها می‌خواستند خودشان شانس را حفظ کنند، در حالی که ما منتظر بودیم اتفاقی از طرف آن‌ها بیافتد.

وی گفت: از نظر من این نکته کلیدی و تعیین‌کننده بود؛ چون قطعاً مسئولیت آن با من است. من نتوانستم ذهنیت و نگرش ایده‌آل را در بازیکنان تیم ایجاد کنم.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.