استانداری هرمزگان: اصابتی در بندرعباس رخ نداده است

خبرگزاری مهر جمعه 22 خرداد 1405 - 01:50
بندرعباس- یک منبع آگاه در استانداری هرمزگان گفت: هیچ گونه اصابتی در بندرعباس رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش، ساکنان بندرعباس و برخی منابع محلی گزارش داده‌اند که صدای دو انفجار متوالی در این شهر به گوش رسیده است.

منشأ این صداها هنوز به طور رسمی تأیید نشده، اما مقامات محلی تأکید کرده‌اند که پیگیری برای روشن شدن جزئیات ادامه دارد.

یک منبع در استانداری هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: در ارتباط با این صداها، هیچ اصابتی (برخورد یا انفجار ناشی از پرتابه) رخ نداده است.

بررسی‌ها برای تعیین منشأ دقیق صداها همچنان ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.