آمریکا: با دو پهپاد ایرانی در تنگه هرمز مقابله کردیم

خبرگزاری مهر جمعه 22 خرداد 1405 - 05:28
شبکه فاکس‌نیوز به نقل از یک مقام دفاعی آمریکا مدعی شد که ایران شب گذشته تلاش کرده است کشتی‌های تجاری عبوری از تنگه هرمز را هدف قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، این مقام آمریکایی همچنین مدعی شد که نیروهای آمریکایی دو پهپاد ایرانی را سرنگون کرده‌اند.

وی ادعا کرد که تردد دریایی در تنگه هرمز همچنان ادامه دارد.

این درحالیست که به دنبال حملات نیمه شب و بامداد روز پنج شنبه آمریکا به اهدافی در مناطق مختلف ایران، قرارگاه خاتم‌الانبیا در بیانیه‌ای از بسته شدن کامل تنگه هرمز به روی هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری خبر داد و اعلام کرد که هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.