اصناف قم نقش مهمی در عبور از روزهای اوج مصرف برق دارند

ایرنا جمعه 22 خرداد 1405 - 09:12
قم - ایرنا- فرماندار قم با اشاره به لزوم صرفه جویی در انرژی در این استان گفت که اصناف قم نقش مهمی در عبور از روزهای اوج مصرف برق دارند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از استانداری قم، امیر عباس بقایی در حاشیه بازرسی میزان مصرف انرژی فروشگاه‌های بزرگ قم افزود: کاهش و مدیریت مصرف برق در واحدهای صنفی، به‌ویژه در روزهای گرم سال، نقش مؤثری در پایداری شبکه انرژی دارد و همراهی اصناف قم در این زمینه می‌تواند به عبور موفق از دوره اوج مصرف و تأمین برق پایدار برای مشترکان کمک کند.

وی اضافه کرد: اصنافی که در قم شرایط کشور را درک کرده و در مدیریت مصرف انرژی همراهی می‌کنند، شایسته تقدیر هستند.

بقایی گفت: هر واحد صنفی که بتواند مصرف انرژی به‌ویژه برق را در روزهای گرم سال کنترل و کاهش دهد، تأثیر قابل توجهی در مدیریت مصرف انرژی خواهد داشت و این همدلی و همراهی می‌تواند به عبور بهتر از شرایط کنونی کمک کند.

فرماندار قم با اشاره به پیش‌بینی مشوق‌ها و تذکرات برای واحدهای صنفی گفت: برای اصناف، بسته‌ای از تشویق‌ها و تذکرات متناسب با میزان همکاری در نظر گرفته شده‌است و امیدواریم همان‌گونه که سال گذشته عملکرد مطلوبی در کاهش مصرف انرژی در بخش اصناف ثبت شد، امسال نیز با تعامل و همکاری کسبه شاهد نتایج بهتری باشیم.

وی ادامه داد: بازدیدها و بازرسی‌های میدانی در راستای مصوبات و تأکیدات استاندار قم به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت و عملکرد واحدهای صنفی در حوزه مدیریت مصرف انرژی به طور دقیق مورد رصد و ارزیابی قرار می‌گیرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.