محمد بن سلمان از حضور در اجلاس گروه ۷ انصراف داد

خبرآنلاین جمعه 22 خرداد 1405 - 09:19
ولیعهد عربستان در اجلاس گروه هفت در فرانسه شرکت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی گزارش داد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، در اجلاس گروه هفت که قرار است ۱۶ ژوئن (سه‌شنبه ۲۶ خرداد) در اویان واقع در فرانسه برگزار شود، شرکت نخواهد کرد.

به روایت ایسنا به نقل از ریا نووستی در بخش دیگری از این گزارش اعلام شده که ولیعهد عربستان نامه‌ای تشکرآمیز به امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه برای دعوت به شرکت در اجلاس گروه هفت و ناهار کاری ارسال کرده است، اما از عدم امکان حضور خود در این رویداد به دلیل تعهدات قبلی عذرخواهی کرده است.

در همین حال، محمد بن سلمان در این نامه همچنین به استحکام روابط استراتژیک بین دو کشور اشاره کرده است.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.