چراغ دوم والیبال ایران در آسیا روشن شد

ورزش سه جمعه 22 خرداد 1405 - 12:07
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین مسابقه خود در جام والیبال زنان آسیا موفق به شکست هنگ کنگ شد تا دومین برد خود را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال زنان ایران در چارچوب مسابقات آخرین روز مرحله مقدماتی از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح به مصاف هنگ کنگ رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد.

شاگردان لی دو هی در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۸ فاتح این میدان شدند تا دومین برد خود را تجربه کنند.

الهه پورصالح با کسب ۱۳ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و هنگ کنگ را به دست آورد. فاطمه خلیلی نیز موفق به کسب ۱۱ امتیاز برای ایران در این دیدار شد.

تیم ملی والیبال زنان ایران در پایان مرحله مقدماتی با کسب دو پیروزی مقابل لبنان و هنگ کنگ و ۶ امتیاز در رتبه چهارم جدول گروه دوم قرار گرفت. زنان والیبال ایران روز یکشنبه ۲۴ خرداد در آخرین مسابقه خود و از ساعت پنج بامداد برای کسب رتبه هفتم مسابقات به مصاف تیم چهارم گروه اول می‌رود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.