هشدار هواشناسی؛ وزش باد شدید در تهران از شنبه تا دوشنبه

خبرگزاری میزان جمعه 22 خرداد 1405 - 12:40
مدیرکل هواشناسی استان تهران از صدور هشدار سطح زرد رنگ به‌دلیل وزش باد نسبتا شدید تا شدید خبر داد.
خبرگزاری میزان -

حمیدرضا خورشیدی مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: وزش باد نسبتا شدید تا شدید از روز شنبه تا دوشنبه هفته پیش رو ادامه دارد که البته در ساعات عصر و شامگاهی بیشتر است.

وی افزود: همچنین وزش باد در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بیشتر است و به همین منظور از شهروندان می‌خواهیم در نقاط کوهستانی اتراق نکنند و مراقب سقوط اجسام باشند.

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: آسمان تهران در روز جمعه صاف تا کمی ابری، وزش باد و گاهی وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای ۳۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

به گفته این مسئول، آسمان تهران در روز شنبه نیز صاف تا کمی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد با بیش‌ترین و کمترین دمای ۳۶ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.