رسانه صهیونیست: اسرائیل با موج بی‌سابقه تحریم جهانی روبه‌روست

مشرق نیوز جمعه 22 خرداد 1405 - 14:29
یک رسانه صهیونیستی روز جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی از اکتبر ۲۰۲۳ با موجی بی‌سابقه از تحریم، فشار و خصومت بین‌المللی روبه‌رو شده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری «شهاب» فلسطین، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» چاپ سرزمین های اشغالی دراین باره نوشت: کشورهای جدیدی، به ویژه در اتحادیه اروپا، به روند اقدامات تحریمی و فشارهای فزاینده علیه اسرائیل پیوسته‌اند.

این روزنامه نوشت این موج شامل صدور دستور بازداشت برای شماری از سران اسرائیلی و نیز تصمیم برخی کشورها برای ممنوعیت ورود وزیران و مسئولان تل آویو به خاک خود بوده است.

یدیعوت آحرونوت همچنین از گسترش کارزارهای تحریم کالاهای تولید شده در شهرک‌های صهیونیستی و خروج سرمایه از شرکت‌ها و صندوق‌های مالی بزرگ مرتبط با اسرائیل خبر داد.

به نوشته این رسانه اسرائیلی، محافل صهیونیستی نگران گسترش تصمیم‌های مربوط به ممنوعیت ورود مسئولان اسرائیلی، به ‌ویژه در کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند.

انگلیس، استرالیا، کانادا، فرانسه، نیوزیلند و نروژ روز سه‌شنبه (۱۹ خرداد) اعلام کردند شبکه‌هایی را که «حملات شهرک‌نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی را تامین مالی و تسهیل می‌کنند» هدف تحریم قرار داده‌اند.

این اقدام در واکنش به گسترش بی‌سابقه شهرک‌سازی‌ها و افزایش خشونت شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری انجام شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.