حماس: رژیم صهیونیستی تمایلی برای اجرای توافق آتش‌بس ندارد

خبرگزاری تسنیم جمعه 22 خرداد 1405 - 15:30
سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که دشمن صهیونیستی به جنایات خود ادامه می‌دهد و تمایلی به اجرای آتش‌بس ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) امروز جمعه اعلام کرد که اقدام دشمن صهیونیستی در جابجایی «خط زرد» به سمت غرب در شهر غزه، همراه با بمباران و آواره‌سازی مردم این باریکه، نقض آشکار توافق آتش‌بس است.

سخنگوی جنبش حماس افزود: این اقدام، بیانگر تهدیدهای نخست ‌وزیر تروریست اشغالگر برای افزایش میزان کنترل بر نوار غزه در سایه سکوت نهاد موسوم به «شورای صلح» و مدیر آن، نیکولاف ملادینوف، و نیز ناتوانی کشورهای میانجی و ضامن در جلوگیری از این نقض جدید، است.

قاسم اظهار داشت که این تجاوزات همزمان با مذاکرات جاری در قاهره و در شرایطی صورت می‌گیرد که گروه‌های فلسطینی رویکردی مثبت از خود نشان داده‌اند و این تجاوزهای دشمن جنایتکار نشان می‌دهد این رژیم تمایلی برای اجرای توافق آتش‌بس ندارد و در پی منفجر کردن مسیر مذاکرات است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.