دستگیری عامل جاسوسی در رباط کریم

خبرآنلاین جمعه 22 خرداد 1405 - 15:53
براساس اخبار رسیده، سربازان گمنام امام زمان (عج) در رباط کریم طی یک عملیات دقیق و اطلاعاتی موفق به دستگیری فردی شدند، که با عناصر جاسوسی خارج از کشور در ارتباط بوده است.

به گزارش خبرآنلاین،وی از طریق تصاویر گرفته شده از لحظات اصابت اماکن نظامی با شبکه سلطنت طلب و شبکه منحوس و رسانه‌های صهیونیستی ارتباط برقرار کرده است.

مهر در خبری نوشت:پس از دستگیری و تکمیل مستندات کافی از وی با دستور دستگاه قضایی روانه زندان شد.

مردم عزیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک امنیتی مراتب را به سامانه ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه گزارش دهید و اطمینان خاطر داشته باشید دستگاه اطلاعاتی و قضایی با مخلان امنیت مردم برخورد قاطع خواهد داشت.

233217

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.