آیا خواهران منصوریان پیام‌های انتقادی را پاک می‌کنند؟

خبرآنلاین جمعه 22 خرداد 1405 - 16:17
خواهران منصوریان هنوز هم در صدر حاشیه‌های ورزش ایران قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از حاشیه جدید خواهران منصوریان و جار و جنجال در فدراسیون ووشو، حالا آنها به دنبال رو کردن سند و مدرک هستند تا خودشان را تطهیر کنند!

آنها که ادعا کرده اند از رییس فدراسیون ووشو چاقو خورده اند(در حالی که طبق بیانیه رسمی فدراسیون و صحبت های امیر صدیقی چنین چیزی صحت نداشته و خودزنی اتفاق افتاده است) تقریبا هر روز سند و مدرکی غیر مرتبط با آنچه هفته گذشته رخ داد ر می کنند.

این بار الهه منصوریان، اقدام به انتشار فایلی تصویری کرده که زیاد به جزییات آن ورود نمی کنیم؛ سوالی که پیش می آید این است که چرا در پیام های ارسالی زیر این پست، همه چیز گل و بلبل هست و بیشتر پیام ها با تعریف است یا تمجید؟

یعنی کسی نیست که زیر این پست، انتقادی حتی نرم از رفتار عجیب آنها در هفته گذشته داشته باشد؟

نکته اینجاست که کامنت های سایر پست های آنها خیلی زیاد است و فقط این پست است که کامنت هایش به ۳۰۰ تا هم نرسیده است!

سوالی که پیش می‌آید این است؛ آیا کامنت های زیر این پست پاک می شود یا همه این کامنت ها حقیقی هستند؟

چرا که پس از باز شدن اینترنت، بیشتر پست های الهه منصوریان بالای هزارتا کامنت داشته است!

۲۵۱ ۲۵۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.