انتقاد تند مورینیو: این جام جهانی یکی از بدترین‌هاست!

مشرق نیوز جمعه 22 خرداد 1405 - 16:41
ژوزه مورینیو، سرمربی مطرح فوتبال جهان، در اظهاراتی تند نسبت به برگزاری جام جهانی توسط آمریکا انتقاد کرد و این رقابت‌ها را «آشفته و کسل‌کننده» توصیف کرد.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو، سرمربی مطرح فوتبال جهان، در اظهاراتی تند نسبت به برگزاری جام جهانی توسط آمریکا انتقاد کرد و این رقابت‌ها را «آشفته و کسل‌کننده» توصیف کرد.

0

کورینیو با انتقاد از نحوه برگزاری این تورنمنت، پرسش‌هایی را درباره انتخاب میزبان جام جهانی مطرح کرده و گفته است: «چرا باید یک رویداد مهم و ارزشمند را به کشوری ببریم که به طور سنتی با شور و اشتیاق فوتبالی شناخته نمی‌شود و سپس با این حجم از مشکلات، از جمله محدودیت‌های ورود افراد و مسائل مربوط به صدور ویزا مواجه شویم؟»

او همچنین با انتقاد از شرایط برگزاری مسابقات تأکید کرده که این دوره از جام جهانی در حال تبدیل شدن به یکی از آشفته‌ترین و کم‌هیجان‌ترین دوره‌های تاریخ این رقابت‌هاست.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.