موضوع ساماندهی نیروهای شرکتی، مسالهای است که از چند سال گذشته پیگیری شده است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از نهایی شدن پیشنهاد این سازمان برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی خبر داد و گفت: این پیشنهاد به دولت ارسال شد.
به گزارش ایرنا، علاءالدین رفیعزاده در گفتوگویی درباره آخرین وضعیت نیروهای شرکتی دولت اعلام کرد: موضوع ساماندهی نیروهای شرکتی، مسالهای است که از چند سال گذشته پیگیری شده است.
معاون رئیس جمهور افزود: با توجه به توییتی که رئیس جمهور در این خصوص داشت، آخرین نسخه بهروزشده پیشنهاد خود را در سازمان اداری و استخدامی تنظیم و به دولت ارسال کردهایم. این موضوع باید در دولت مصوب و ابلاغ شود. با توجه به دستور جلسات هیئت وزیران این پیشنهاد در نوبت قرار میگیرد و بررسی خواهد شد.
وی با بیان اینکه شخص دکتر پزشکیان از این پیشنهاد حمایت میکند، گفت: در این پیشنهاد دنبال آن هستیم تا بخشی از هزینههای بالادستی نیروهای شرکتی که به شرکتهای واسطهای پرداخت میشود، حذف و به طور مستقیم به ذینفع نهایی پرداخت شود؛ بنابراین شرکتهای واسطه حذف شده و پولی که هر ماه به شرکتیها پرداخت میشود مستقیم به حساب خود نیروها واریز میشود.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.