دو دانشجوی دانشگاه تهران اخراج شدند

همشهری آنلاین جمعه 22 خرداد 1405 - 20:01
شورای انضباطی بدوی دانشگاه تهران دو دانشجوی دخیل در اغتشاشات اسفندماه را به دلیل تخلفات انضباطی از جمله ایجاد آشوب و اخلال در روند آموزشی، به اخراج محکوم کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، دو دانشجوی دانشگاه تهران که اسفند ماه در ایجاد التهاب در فضای دانشگاه نقش داشتند با رأی شورای انضباطی بدوی این دانشگاه به اخراج محکوم شدند.
بر اساس اعلام منابع مطلع، این دو دانشجو در جریان ناآرامی‌های اسفند ماه با اقداماتی از جمله سوزاندن پرچم جمهوری اسلامی ایران، ایجاد آشوب در محیط دانشگاه و اخلال در روند آموزشی، مرتکب تخلفات انضباطی شده بودند.
مطابق مقررات، این حکم پس از تأیید در شورای انضباطی مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قطعی و لازم‌الاجرا خواهد شد.
همچنین اعلام شده که احکام صادرشده صرفاً مربوط به رسیدگی‌های انضباطی دانشگاه است و پرونده افرادی که در جریان ناآرامی‌های اسفندماه اقدام به ایجاد آشوب و اهانت به مقدسات کرده‌اند، از سوی دستگاه قضایی نیز در حال پیگیری است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.