تجلیل از خیر بزرگ کرمانی و همسرش در اصفهان/۱۷ سال خدمت خیرخواهانه برای آزادی زندانیان

خبرآنلاین جمعه 22 خرداد 1405 - 20:29
همزمان با سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع) با حضور مسئولین و هیأت امنای خیریه امام موسی کاظم(ع) در اصفهان، از خیر کرمانی و همسرش تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در مراسمی که همزمان با سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع) با حضور مسئولین و هیأت امنای خیریه امام موسی کاظم (ع) در اصفهان برگزار شد، از حاج رمضان امیری، مدیرکل سابق زندان‌های اصفهان و از مسئولان ارشد استان کرمان، به همراه همسرشان عصمت پلاشی، به پاس بنیان‌گذاری این خیریه و سال‌ها خدمت در مسیر آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های آنان تجلیل شد.

سخنرانان این مراسم، موفقیت‌های چشمگیر این خیریه و جلب اعتماد خیرین را نتیجه پیگیری‌های مستمر و تعهد قلبی حاج رمضان امیری دانستند.

این خیریه که در سال ۱۳۸۹ با حمایت آیت‌الله طباطبایی، نماینده ولی‌فقیه در اصفهان تأسیس شد، اکنون با گذشت ۱۷ سال و ثبت عملکرد مالی بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان، به عنوان یکی از بازوان توانمند در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و حمایت از خانواده زندانیان شناخته می‌شود.

این مجموعه علاوه بر تأمین معیشت و جهیزیه، در زمینه‌های بهسازی زندان‌ها و احداث فضاهای فرهنگی و بهداشتی نیز نقش‌آفرینی کرده و به عنوان یک الگوی موفق ملی معرفی شده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.