نشریه آمریکایی: ایرانی‌ها هیچ ترسی از جنگ با آمریکا ندارند!

همشهری آنلاین جمعه 22 خرداد 1405 - 21:03
بعد از جنگ 40 روزه یکی از نقدهای جدی به ترامپ و دستگاه نظامی تحت فرمان او این بود که آنان قبح جنگ با ایرانی‌ها را شکستند و با تحقق تهدید 47 ساله جنگ و مواجهه ایران با نبرد این چنینی دیگر کارایی فشار تهدید نظامی از دست رفته و یکی از اصلی‌ترین کارت‌های فشار واشنگتن علیه ایران برای همیشه سوخت.

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از جنگ 40 روزه یکی از نقدهای جدی به ترامپ و دستگاه نظامی تحت فرمان او این بود که آنان قبح جنگ با ایرانی‌ها را شکستند و با تحقق تهدید 47 ساله جنگ و مواجهه ایران با نبرد این چنینی دیگر کارایی فشار تهدید نظامی از دست رفته و یکی از اصلی‌ترین کارت‌های فشار واشنگتن علیه ایران برای همیشه سوخت.

نشریه اکونومیست در این باره در جدیدترین گزارش خود نوشته است:« ایران ترس خود از جنگ را از دست داده است. حکومتی که زمانی بسیار محتاط بود اکنون احتیاط را کنار گذاشته است.» شکست پروژه براندازی و تجزیه ایران در جنگ 40 روزه که با به شهادت رساندن رهبری و تنی چند از فرماندهان عالی‌رتبه ایرانی شروع شد، این جمع‌بندی را برای آمریکایی‌ها و البته بسیاری از تحلیلگران فراهم آورده که ایران دیگر تخیلِ رعب‌آوری از جنگ با آمریکایی‌ها ندارد و تجارب چندسال اخیر آنان را برای همیشه در وضعیت آماده‌باش در برابر جبهه واشنگتن قرار داده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.