تماس میان اسلام‌آباد و ژنو / وزیر خارجه پاکستان با همتای سوئیسی در مورد مذاکرات ایران گفت‌وگو کرد

خبرآنلاین جمعه 22 خرداد 1405 - 21:00
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان و همتای سوئیسی وی، ضمن بررسی آخرین تحولات پیرامون چشم انداز تفاهم بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا، از پیشرفت های اخیر استقبال کردند.

به گزارش خبرآنلاین، سناتور محمد اسحاق دار روز جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ پس از رایزنی با مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، ساعاتی قبل با «ایگنازیو کاسیس» وزیر امور خارجه سوئیس گفت وگوی تلفنی انجام داد.

به نوشته ایرنا آنان ضمن تبادل نظر در مورد وضعیت منطقه، از پیشرفت دلگرم کننده به سوی تفاهم بین ایالات متحده و ایران استقبال کردند.

وزیر امور خارجه سوئیس از نقش میانجیگرانه پیشرو پاکستان در حمایت از تعامل دیپلماتیک و تلاش های آن در کمک به پیشبرد پیشرفت به سوی صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن قدردانی کرد.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.