اعتراف پس از یک ساعت گریه کنار جسد همسر

خبرآنلاین جمعه 22 خرداد 1405 - 21:04
مردی که همسر ۳۸ ساله‌اش را در پی اختلافات مالی با چکش و چاقو به قتل رسانده بود، پس از حدود یک ساعت نشستن کنار جسد و گریه، با پلیس تماس گرفت و به جنایت اعتراف کرد.

به گزارش خبرآنلاین از هفت صبح، مرد جوانی که پس از قتل همسرش یک ساعت بالای سر او نشسته و گریه کرده بود، سرانجام با پلیس تماس گرفت و راز جنایت را فاش کرد. 

مأموران پس از حضور در محل با جسد زن ۳۸ ساله‌ای روبه‌رو شدند که بر اثر ضربات چکش و چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌ها نشان داد اختلافات مالی و مشکلات معیشتی زمینه‌ساز این جنایت خانوادگی شده است. 

متهم در تحقیقات اعتراف کرد که نیمه‌شب و در حالی که همسرش در اتاق خواب استراحت می‌کرد، با چکش به او حمله کرده و پس از درگیری، با ضربات چاقو جانش را گرفته است. او مدعی شد پس از قتل دچار عذاب وجدان شده و حدود یک ساعت در کنار جسد همسرش مانده و سپس موضوع را به پلیس اطلاع داده است. تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.