فشارهای صداوسیما بر رسانهها و پلتفرمها برای پخش جامجهانی با شرایط موردنظر این سازمان حاشیهساز شده است.
هادی محمدی از فشار صداوسیما برای استفاده از پخش تلویزیونی ایران در طول مسابقات جام جهانی خبر داد. این روزنامهنگار در توییترش نوشت:
- ساترای جبلی به رسانهها و پلتفرمها پیام اخطار فرستاده که چرا جامجهانی رو از صداوسیما پخش نکردید! بعد هم تهدید کرده تکرار بشه برخورد صورت میگیره!
سیگنال و لینک تمیز ندادن، گزارش شبکه ۳ هم اجباری روی تصاویر هست، چرا همه باید قاب صداوسیمای جبلی رو نشون بدن؟!
بیشتر بخوانید: آمریکا خوار و ذلیلمان کرد برگردید و جام جهانی را به هم بزنید/ خودم برای تاج یک پیراهن میخرم

منبع خبر "
خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.