رایزنی قطر و مصر درباره میانجیگری میان ایران و آمریکا

خبرگزاری تسنیم جمعه 22 خرداد 1405 - 22:08
وزیران خارجه قطر و مصر درباره میانجیگری میان تهران و واشنگتن بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه قطر از تماس  تلفنی شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی با بدر عبدالعاطی همتای مصری وی خبر داد.

متن بیانیه وزارت خارجه قطر به این شرح  است:

نخست وزیر و وزیر خارجه(قطر) در گفتگو با وزیر خارجه مصر، میانجیگری میان تهران و واشنگتن را بررسی کرد.

وزیران خارجه دو کشور از اعلام میانجیگر پاکستانی مبنی بر دستیابی به متن نهایی توافق صلح ابراز خرسندی کردند.

وزیران خارجه قطر و مصر اعلام کردند که به امضای قریب الوقوع توافق از سوی طرفین آمریکایی و ایرانی چشم دوخته اند.

این دو مقام اعلام کردند از تلاشها برای حل مسائل باقی مانده از طرق گفتگو و راههای صلح آمیز حمایت می کنند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.