سوییس: آماده میزبانی از مراسم امضای توافق ایران و آمریکا هستیم

خبرآنلاین جمعه 22 خرداد 1405 - 22:08
وزارت امور خارجه سوئیس اعلام کرد که این کشور پیشنهاد میزبانی از نشست امضای احتمالی توافقنامه صلح میان آمریکا و ایران را داده است.

به گزارش خبرآنلاین،‌ این وزارتخانه روز جمعه در پیامی کوتاه که به خبرگزاری فرانسه ارسال شده است، افزود: سوئیس کاملاً درگیر است. ما با آمریکا و ایران در تماس نزدیک هستیم.

به نوشته ایرنا از خبرگزاری فرانسه وزارت امور خارجه سوئیس توضیح داد که نقش فعالی «برای حمایت از تلاش‌ها جهت دستیابی به تفاهمنامه‌ای با هدف تحکیم آتش‌بس و هموار کردن راه برای کاهش تنش در چارچوب درگیری بین ایران و آمریکا» ایفا می‌کند.

علاوه بر این، این وزارتخانه اعلام کرد که «سوئیس را به عنوان محل امضای احتمالی پیشنهاد کرده است. این پیشنهاد باید به موافقت طرفین برسد.»

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.