تیم ملی در 2 گروه تمرین کرد

ورزش سه جمعه 22 خرداد 1405 - 23:14
شاگردان امیر قلعه‌نویی در دو گروه مجزا به تمرین پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، ملی‌پوشان فوتبال ایران که بامداد روز پنج‌شنبه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم زیر 21 سال باشگاه تیخوانا قرار گرفتند و پس از آن یک تمرین سبک و ریکاوری داشتند، دوباره وارد فاز تمرین در دو نوبت شدند.

هم‌اکنون تمرین نوبت ظهر جمعه تیم ملی ایران (به وقت مکزیک) در دو گروه در حال برگزاری است؛ آن هم در شرایطی که لحظاتی قبل گروه نخست بازیکنان ایران به هتل محل اقامت خود بازگشتند، تا تمرین گروه دوم در سالن بدنسازی باشگاه تیخوانا آغاز شود.

شاگردان امیر قلعه‌نویی از ساعت 18 به وقت محلی (03:30 بامداد به وقت ایران) در تمرین نوبت عصر جمعه خود در مکزیک شرکت می‌کنند و مباحث تاکتیکی را در زمین چمن مرور خواهند کرد.

2480516



بازیکنان تیم ملی ایران به دنبال آماده‌سازی مناسب هستند تا احتمالا روز یکشنبه راهی آمریکا شوند و به استقبال نخستین بازی در جام جهانی مقابل نیوزیلند بروند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.