رسانه عبری: آمریکا در حال احداث پایگاه بزرگی در نزدیکی غزه است

خبرگزاری تسنیم شنبه 23 خرداد 1405 - 03:52
روزنامه «یسرائیل هیوم» از احداث پایگاه بزرگی در نزدیکی نوار غزه از سوی آمریکا خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه «یسرائیل هیوم» مدعی شد که ارتش آمریکا، احداث یک پایگاه بزرگ را در امتداد حصار حائل در مجاور نوار غزه، در نزدیکی پایگاه «رعیم»  رژیم صهیونیستی آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، قرار است از این پایگاه به عنوان مقر نظامی و غیرنظامی برای نهادها و نیروهای بین‌المللی استفاده شود که به منظور آنچه  پیشبرد  «طرح ترامپ» خوانده شد وارد منطقه شوند. همچنین، این پایگاه جایگزین مقر چندملیتی خواهد شد که پیش‌تر در «کریات گات» قرار داشت.

 این رسانه عبری همچنین خبر داد: در چارچوب آماده‌سازی زیرساخت‌های این پایگاه جدید، ساخت برجی برای مقاصد فرماندهی و کنترل بر نیروهای مستقر در میدان پیش‌بینی شده است.

این گزارش می افزاید: همچنین مشخص شده است که ایالات متحده مناقصات متعددی را برای ساخت این پایگاه آغاز کرده است؛ از جمله مناقصاتی برای تأمین ساختمان‌های پیش‌ساخته (کانکس) که قرار است تا زمان تکمیل ساخت‌وسازهای دائمی، توسط نیروها و مراکز فرماندهی مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام/

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.