حمله تند آیزنکوت به نتانیاهو: او اسرائیل را به شکست کشاند و باید برود

خبرگزاری تسنیم شنبه 23 خرداد 1405 - 04:13
رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با حمله شدیداللن علیه نتانیاهو خواستار کناره گیری او از نخست وزیری شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گادی آیزنکوت، رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «یاشار»، حمله‌ شدیداللحنی را علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی آغاز کرد. او نتانیاهو را مسئول شکست‌های امنیتی و راهبردی سال‌های اخیر این رژیم دانست و تأکید کرد که نخست‌وزیر فعلی «نخست‌وزیر بعدی نخواهد بود».

آیزنکوت در مصاحبه‌ای مفصل با روزنامه «یدیعوت آحارانوت»، مدیریت نتانیاهو در پرونده‌های امنیتی، به‌ویژه در مورد ایران، لبنان و نوار غزه را به باد انتقاد گرفت و گفت که اسرائیل به مرحله‌ای رسیده است که برای اتخاذ تصمیمات نظامی اساسی به موافقت ایالات متحده نیاز دارد؛ وضعیتی که او آن را «بی‌سابقه و خطرناک» توصیف کرد.

آیزنکوت در عین حال تأکید کرد که در پی رسیدن به مقام نخست‌وزیری است و خود را نامزدی می‌داند که قادر است اردوگاه اپوزیسیون را برای سرنگونی ائتلاف حاکم رهبری کند.

انتهای پیام/ 

 

 

 

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.