روزنامه کیهان: تنگه هرمز را با دیپلماسی باز نمی‌ کنیم

عصر ایران شنبه 23 خرداد 1405 - 06:56
کیهان:پیام روشن و قطعی ما به دستگاه دیپلماسی و کارگزاران نظام این است: دشمن در موضع ضعف، انفعال و فروپاشی اقتصادی است؛ هیچ باجی به تهدیدها و چرخه‌های باطل فریب‌کاری آمریکا ندهید.

روزنامه کیهان نوشت: قفل استراتژیک تنگه هرمز که با خون شهدا و حماسه دلاوران غیور بسته شده، هرگز با کلید خدعه و دیپلماسی دروغین آمریکا باز نخواهد شد.

به گزارش عصر ایران، روزنامه کیهان در گزارشی که تیتر اول این روزنامه را با عنوان «تنگه را با اقتدار بسته‌ایم با دیپلماسی باز نمی‌کنیم» به خود اختصاص داد، در مورد توافق احتمالی ایران و آمریکا در ژنو به "دستگاه دیپلماسی و کارگزاران نظام" این "پیام روشن و قطعی" را داد که "تا اخراج سربازان آمریکا از منطقه و تسلیم کامل دشمن"، تنگه هرمز  نباید باز شود.

روزنامه کیهان در بخشی از این گزارش نوشت:

«پیام روشن و قطعی ما به دستگاه دیپلماسی و کارگزاران نظام این است: دشمن در موضع ضعف، انفعال و فروپاشی اقتصادی است؛ هیچ باجی به تهدیدها و چرخه‌های باطل فریب‌کاری آمریکا ندهید.

 تنگه هرمز قفل استراتژیک اقتدار ماست؛ این قفل که با حماسه فرزندان ملت بسته شده، هرگز با کلید خدعه و دیپلماسی دروغین توافق آمریکا باز نخواهد شد. 

تا اخراج کامل آخرین سرباز تروریست آمریکایی از منطقه و تسلیم کامل دشمن در برابر خطوط قرمز رهبری، صولت مقتدرانه خود را حفظ خواهیم کرد.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.