خیرین ۶ ویلچر برای بیماران به بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد اهدا کردند

خبرآنلاین شنبه 23 خرداد 1405 - 09:49
در راستای ارتقای سطح خدمات رفاهی و آسایش بیماران بستری در این مرکز درمانی، تعداد ۶ دستگاه ویلچر با حمایت و پشتیبانی مالی خیرین محترم تهیه و به بیمارستان اهدا گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، براساس اعلام روابط عمومی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد ، تعداد ۶ عدد ویلچر توسط خیرین و نیکوکاران در مراسمی به تیم مدیریتی این بیمارستان اعداد گردید .

این اقدام خداپسندانه، با پیگیری‌های مستمر و مجدانه ریاست محترم بیمارستان شهید رحیمی، و همچنین تلاش‌های بی‌دریغ مدیر محترم داخلی بیمارستان، به ثمر نشست.

بیمارستان شهید رحیمی مراتب قدردانی و تشکر صمیمانه خود را از تلاش‌های شبانه‌روزی ریاست و مدیر داخلی مجموعه، و همچنین از حسن توجه و سخاوت بی‌دریغ کلیه خیرین گرانقدر که همواره یاور و پشتیبان این مرکز درمانی در ارائه خدمات بهینه به بیماران بوده‌اند، اعلام می‌دارد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.