تذکر حسین امامی‌راد به وزیر صمت در مورد کنترل قیمت‌ها

خبرگزاری تسنیم شنبه 23 خرداد 1405 - 10:11
امامی‌راد در تذکری به وزیر صمت خواست نظارت بر بازار را جدی بگیرد تا هزینه عدم نظارت بر دوش مردم نباشد.

حسین امامی‌راد نماینده چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره محور تذکر کتبی خود خطاب به اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: بنده از وزیر «صمت» خواستار این شدم که نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها را جدی بگیرند.

وی در همین راستا افزود: در تذکر کتبی ارسالی به مهندس سید محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، به‌طور صریح خواستار نظارت دقیق و مستمر بر بازار و کنترل نوسانات قیمت‌ها شدم.

نماینده چناران در مجلس ادامه داد: در متن این تذکر تأکید کردم که با وجود ایستادگی و مقاومت مثال‌زدنی مردم شریف و غیور ایران در جنگ تحمیلی سوم، اکنون وظیفه همه ارکان نظام است که در مقابل این ایستادگی، خدمت کریمانه و شایسته‌ای به آنان ارائه دهند. از این رو، پرسش اساسی من این است که چرا باید هزینه عدم نظارت بر بازار را مردم بپردازند؟ بنابراین، ضرورت دارد که نظارت بر بازار و کنترل نوسانات قیمت‌ها، به‌طور جدی و دقیق انجام پذیرد.

امامی‌راد با بیان اینکه تذکر بنده در راستای وظیفه نظارتی مجلس است، گفت: قطعاً این موضوع در امتداد تلاش‌های ماست. این تذکر کتبی در حالی صورت گرفت که من چند هفته پیش نیز بر ضرورت افزایش مبلغ کالابرگ تأکید کرده بودم. هدف ما همواره حمایت از معیشت مردم و جلوگیری از هرگونه بی‌ثباتی اقتصادی است و تلاش می‌کنیم تا از هرگونه فشار اضافی بر دوش اقشار جامعه جلوگیری شود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.