فرماندار سمنان: توجه به سلامت روان و تقویت امید در میان جوانان، ضرورتی اجتماعی است

خبرآنلاین شنبه 23 خرداد 1405 - 10:36
آیین افتتاح «کافه روان»، کافه‌ای با منوی روان‌شناسی و با محوریت خانواده، در سمنان برگزار شد و فرماندار سمنان با تأکید بر اهمیت سلامت روان، از تداوم برنامه‌های این‌چنینی و اختصاص فضایی ثابت برای فعالیت‌های مشاوره‌ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مهدی صمیمیان در آیین افتتاح «کافه روان» با اشاره به جایگاه سلامت روان در زندگی فردی و اجتماعی، اظهار داشت: با وجود اهمیت این موضوع، گاهی در میان مسائل مختلف اجرایی و معیشتی، فرصت کمتری برای پرداختن به مباحث روانی و اجتماعی فراهم می‌شود.

وی افزود: بخشی از دغدغه‌ها و مسائل مطرح‌شده از سوی نوجوانان و جوانان، بیانگر نگرانی آنان نسبت به آینده و ضرورت توجه بیشتر به موضوع امیدآفرینی و نشاط اجتماعی است.

صمیمیان بیان داشت: جوانان ما با وجود برخورداری از تحصیلات و توانمندی‌های مناسب، ظرفیت‌های ارزشمندی دارند و وظیفه ماست که با فراهم کردن بسترهای لازم، به تقویت امید و انگیزه در میان آنان کمک کنیم.

فرماندار سمنان، فعالیت‌های روان‌شناسانه و مشاوره‌ای را یکی از راهکارهای مؤثر در این زمینه دانست و گفت: این برنامه با محوریت خانواده برگزار شده و حضور پدران، مادران و فرزندان در کنار یکدیگر، نشان‌دهنده اهمیت خانواده در ارتقای سلامت روان و افزایش همدلی و گفت‌وگو در جامعه است.

صمیمیان با تبریک روز خانواده، از پیش‌بینی محلی ثابت برای فعالیت این مجموعه خبر داد و بیان کرد: ان‌شاءالله در یکی از بهترین کافه‌های شهر، فضایی مناسب برای استمرار این برنامه‌ها در اختیار قرار خواهد گرفت تا فعالیت‌های مرتبط با سلامت روان و خانواده به صورت مستمر ادامه یابد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.