ستاره آرژانتین: ایران واقعا خوب است

ورزش سه شنبه 23 خرداد 1405 - 11:22
دریافت کننده‌ قدرتی تیم ملی والیبال آرژانتین، گفت: به نظر من بازی خوبی بود. درست است که نتیجه سه بر صفر شد، اما ایرانی‌ها واقعاً تیم بسیار خوبی هستند. فکر می‌کنم بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو ویسنتین دریافت کننده‌ قدرتی تیم ملی والیبال آرژانتین در پایان دیدار برابر ایران گفت: به نظر من بازی خوبی بود. درست است که نتیجه سه بر صفر شد، اما ایرانی‌ها واقعاً تیم بسیار خوبی هستند. فکر می‌کنم بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند.

ویسنتین در ادامه گفت: تیم آرژانتین یک دوره و روند جدید را با سرمربی جدید، بازیکنان جدید، بازیکنان جوان و همچنین بازیکنان باتجربه آغاز کرده است. بنابراین باید به هماهنگی و ریتم مناسب برسیم، اما با این حال فکر می‌کنم بازی خوبی بود.

ستاره تیم ملی والیبال آرژانتین در پایان تاکید کرد: نتیجه سه بر صفر شد، اما معتقدم این مسابقه به ما کمک خواهد کرد که در ادامه این هفته و همچنین در مسابقات آینده پیشرفت کنیم و بهتر شویم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.