اعتراف سرمربی آرژانتین بعد از باخت به ایران

ورزش سه شنبه 23 خرداد 1405 - 11:33
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین، گفت: به تیم ایران تبریک می‌گویم. آن‌ها بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کردند.

به گزارش "ورزش سه"، دیلئو هوراسیو پس از شکست شاگردانش مقابل ایران، اظهار داشت: به تیم ایران تبریک می‌گویم. آن‌ها بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کردند.

وی با بیان این‌که نتیجهٔ این مسابقه را جزئیات رقم زد و تیم من باید روی همین جزئیات بیشتر کار کند، تصریح کرد: باید بتوانیم چنین بازی‌هایی را با پیروزی به پایان برسانیم. یک بار دیگر به ایران تبریک می‌گویم.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۴ خرداد در چهارمین و آخرین مسابقه خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها به مصاف بلژیک می‌رود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.