جام تختی پنجره‌ای طلایی برای معرفی کرمان به ایران است

خبرآنلاین شنبه 23 خرداد 1405 - 11:48
رئیس هیئت کشتی استان کرمان گفت: شهر کرمان از ۲۵ تا ۲۹ خردادماه میزبان چهل و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی خواهد بود و میزبانی ما در این دوره بهترین فرصت برای معرفی کرمان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسعود سلطانی رئیس هیئت کشتی استان کرمان با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار میزبانی دو رشته کشتی فرنگی و آزاد به یک شهر واگذار شده است، اظهار کرد: واگذاری میزبانی به کرمان نتیجه رشد چشمگیر این ورزش در سال‌های اخیر است و این استان اکنون در رتبه‌بندی کشوری در جایگاه هفتم قرار دارد.

وی افزود: استانداری کرمان با تشکیل کارگروه ویژه و برگزاری جلسات متعدد، تمام ظرفیت‌های لازم را برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد فراهم کرده است.

سلطانی بیان کرد: برنامه مسابقات به این صورت است که کشتی فرنگی در روزهای ۲۵ و ۲۶ خرداد و کشتی آزاد در روزهای ۲۸ و ۲۹ خرداد در سالن فجر کرمان، در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان کرمان تاکید کرد: میزبانی کرمان در این دوره فراتر از یک رویداد ورزشی است و بهترین فرصت برای معرفی کرمان است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.