آقای میثاقی با فحش ناموسی کار خراب‌تر هم می‌شود!

برترین‌ها شنبه 23 خرداد 1405 - 12:02
محمدحسین میثاقی حالا بدون رقیب صندلی جام‌جهانی صداوسیما را در اختیار دارد. تا حدی هم از زیر فشار هواداران عادل درآمده، آن‌ها عادل را در فوتبال ۳۶۰ ملاقات می‌کنند و به قولی هر کسی پی کار خودش است.

برترین‌ها: محمدحسین میثاقی حالا بدون رقیب صندلی جام‌جهانی صداوسیما را در اختیار دارد. تا حدی هم از زیر فشار هواداران عادل درآمده، آن‌ها عادل را در فوتبال ۳۶۰ ملاقات می‌کنند و به قولی هر کسی پی کار خودش است. میثاقی می‌تواند از این فرصت استفاده کند و برند خودش را خلق کند، از زیر سایه سنگین عادل و هوادارانش دربیاید اما او "به اندازه" نیست، چون جهان‌بینی لازم برای "بزرگ شدن" را ندارد. به شیوه استدلالش برای فحاشی به مخالفان تیم ملی نگاه کنید؛ هر که مخالف تیم ملی باشد و یا به هر دلیلی نخواهد بازی‌های تیم ملی را دنبال کند، لایق فحشی از تکست کار آخر شایع است، از خاله ک... ملاحظه می‌کنید، نمی‌شود حتی نوشت!

چرا میثاقی، شایع گوش می‌کند؟

تکست مانیفست‌گونه قطعه عصبانی ۲ احتمالا برآمده از اتفاقاتی است که برای شایع افتاد و همنشینی‌اش با علی ضیا باعث شد که خیلی‌ها به او انگ به اصطلاح حکومتی بزنند. با ریزش فالوور مواجه شد و در جای جای این قطعه خطاب به کسانی که ردش کردند، ترکیبی از گلایه و کُری و فحش را حواله می‌کند. میثاقی احتمالا خودش را به طور دقیق‌تر موقعیتش را شبیه به شایع می‌بیند که می‌گوید سلیقه‌ام این است و این کار را دوس دارم. او با قطعه عصبانی ۲ همذات‌پنداری می‌کند. میثاقی هم هدف حملات همان گروهی است که اتفاقا کم‌شمار هم نیستند، به او هم مثل شایع انگ حکومتی خورده، عصبانی است، فکر می‌کند حقش این نیست. پس ارجاع دادن به ترانه شایع در واقع دفاع از موجودیت خودش است، او هنوز می‌خواهد خودش را ثابت کند. جهان ایرانی بسیار متشنج و پر از سوتفاهم است، مشخص نیست کِی از این روزگار انگ و دوقطبی رد می‌شویم. سهم تقصیر هر کس چقدر است؟ اصلا آیا معمولی‌ها مقصرند؟ میثاقی و شایع از یک جهان‌بینی با یک مانیفست در پی اعاده حیثیت هستند، یک بار کار شایع را با دقت گوش کنید، همه چیز درباره این ماجرا ملموس‌تر خواهد شد.

0

اما یک توصیه به آقای میثاقی

آن چیزهایی که درباره خلق برند خودش نوشته شد را کاش کسی به دستش برساند، اما یک توصیه عمومی‌تر این که جنس رفتارهای میثاقی علیه همدلی است. او به شایع ارجاع می‌دهد و هواداری از تیم ملی را حکم می‌کند، اما آیا یک مخالف تیم ملی فرصت حضور در تلویزیون را دارد؟ می‌تواند مثلا به فلان رپر مخالف‌خوان خارج‌نشین ارجاع دهد؟ پاسخ مشخص است، فرصتش را ندارد. چون به همدلی خدشه می‌افتد. مثل همین رفتار میثاقی، هر دو این رفتارها به یک اندازه آسیب‌زننده هستند، میثاقی اگر توان اراده یا توان خلق برند خودش را ندارد، پای یک آسیب شخصی وسط است، اما با فحش ناموسی یک همدلی ملی را ضربه می‌زند، اینجا دیگر بحث حق‌الناس وسط است، پس کمی خونسرد باشید جناب.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.