لعنت به دولتمان... هیچ مشکلی با مردم ایران نداریم+ ویدئو | پیام دختر آمریکایی در حمایت از ایران

همشهری آنلاین شنبه 23 خرداد 1405 - 12:22
یک شهروند آمریکایی در ویدئویی که منتشر کرد به حمایت از تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

به گزارش همشهری آنلاین، وی گفت: می خواهم پیامی را منتشر کنم مبنی بر اینکه من در جام جهانی ایران را تشویق خواهم کرد. فکر می کنم همه ما و مشخصا ما آمریکایی ها باید همین کار را کنیم. لعنت به دولتمان؛ ما هیچ مشکلی با مردم ایران نداریم و فکر می کنم آنها هم این را می دانند.

جنجال جمله وایرال شده اینفانتینو درباره تیم ملی ایران و ترجمه…

فوتبالیست های لگویی و تصاویری از شکوه و غرور تیم ملی ایران |…

چک کردن خودروها قبل از سوار شدن تیم ملی ایران + ویدئو | تصاویری از تدابیر شدید امنیتی هنگام ورود فوتبالیست ها

امضادادن مهدی طارمی به مادر و کودک هوادار مکزیکی | ویدئو

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.