پاسور تیم ملی: از بیمارستان تا درخشش در زمین

ورزش سه شنبه 23 خرداد 1405 - 13:43
پاسور تیم ملی والیبال ایران با وجود درگیری با بیماری و مراجعه به بیمارستان پیش از مسابقه، نقش مهمی در نخستین پیروزی شاگردان روبرتو پیاتزا در لیگ ملت‌ها ایفا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد آرژانتین عبور کند و پس از دو شکست، نخستین پیروزی خود را در این مسابقات به دست آورد.

عرشیا به‌نژاد، پاسور تیم ملی والیبال ایران، پیش از این دیدار با مشکل سرماخوردگی مواجه شده بود؛ موضوعی که حضور او در ترکیب ایران مقابل آرژانتین را در هاله‌ای از ابهام قرار داده بود.

با این حال، به‌نژاد که تا دو ساعت پیش از آغاز مسابقه برای درمان به بیمارستان مراجعه کرده بود، در نهایت خود را به بازی رساند و با وجود شرایط جسمانی نه‌چندان مطلوب، توانست به خوبی مهاجمان تیم را تغذیه کند.

پاسور جوان تیم ملی ایران در این دیدار موفق به ثبت ۲۰ پاس صحیح شد؛ آماری که بهترین عملکرد او در سه مسابقه اخیر به شمار می‌رود و نقش مهمی در پیروزی قاطع ایران برابر آرژانتین داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.