فوری / نخست‌وزیر پاکستان: تفاهم ایران و آمریکا تا فردا به صورت دیجیتال امضا می‌شود

خبرآنلاین شنبه 23 خرداد 1405 - 15:01
نخست‌وزیر پاکستان به عنوان میانجی توافق میان ایران و آمریکا خبر داد که انتظار دارد متن تفاهم‌نامه پایان جنگ میان ایران و آمریکا تا ۲۴ ساعت دیگر تکمیل شود و به صورت دیجیتال امضا شود.

به گزارش خبرآنلاین، شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان بعد از ظهر شنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ««ما بیش از هر زمان دیگری به یک توافق صلح نزدیک شده‌ایم. با توجه به اینکه احتمال می‌رود این توافق ظرف ۲۴ ساعت آینده نهایی شود، پاکستان خود را برای امضای الکترونیکی آن بلافاصله پس از نهایی شدن آماده می‌کند و به دنبال آن، گفتگوها در سطح فنی هفته آینده برگزار خواهد شد.»

وی تاکید کرد: «ما مایلیم از ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران به دلیل تعهد مداوم‌شان در طول مذاکرات تشکر کنیم و مراتب قدردانی صمیمانه خود را از برادرانمان در منطقه به خاطر حمایت‌هایشان ابراز داریم. ما اطمینان داریم که این توافق صلح تاریخی، پایه‌ای محکم برای صلحی پایدار بنا خواهد کرد.»

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.