قلعه‌نویی راه کی روش را می‌رود/ سیدحسین ، همچنان گلر دوم تیم ملی(عکس)

ورزش سه شنبه 23 خرداد 1405 - 15:30
سیدحسین حسینی در آخرین بازی دوستانه تیم ملی به عنوان گلر دوم ایران به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مشخصا علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه‌بان شماره یک تیم ملی کار خود را جلو می‌برد، امیر قلعه‌نویی باید برای دروازه بان دوم ایران هم تصمیم نهایی را اتخاذ کند. موضوعی که البته به نظر می‌رسد او درباره اش به جمع‌بندی رسیده است.

بعد از استفاده چرخشی از دروازه‌بان های تیم ملی در بازی‌های درون تیمی در اردوی تهران، سرمربی تیم ملی در بازی دوستانه با گامبیا فقط از علیرضا بیرانوند استفاده کرد تا مشخصا درباره گلر دوم چیزی مشخص نشود.

با این حال در آخرین بازی دوستانه تیم ملی که مقابل تیم جوانان تیخوانا برگزار شد، کادرفنی تیم ملی دو ترکیب متفاوت را در هر دونیمه به زمین فرستاد که علیرضا بیرانوند عضو تیم نیمه اول بود و حسینی دروازه‌بان تیمی بود که در نیمه دوم به میدان رفت.

2480808

با توجه به این مسئله به نظر می‌رسد قلعه‌نویی تقریبا تصمیم نهایی خود را برای استفاده از حسینی به عنوان گلر دوم ایران در جام جهانی گرفته تا در صورتی که برای علیرضا بیرانوند مشکلی پیش آمد، بتواند از سیدحسین بازی بگیرد.

در جام جهانی 2022 هم وقتی علیرضا بیرانوند در اوایل بازی با انگلیس به شدت مصدوم شد، کارلوس کی‌روش سرمربی وقت ایران از سیدحسین حسینی به عنوان دروازه بان دوم استفاده کرد و او در بازی با ولز هم بازی کرد و کلین‌شیت کرد. حالا به نظر می‌رسد قلعه‌نویی نیز برای تعیین ترتیب گلرهای ایران راه کی‌روش را در نظر گرفته است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.