دهه شصتی‌ها مدرک A آسیا گرفتند/ سرمربیان جدید فوتبال ایران را بشناسید!(عکس)

ورزش سه شنبه 23 خرداد 1405 - 15:37
کلاس مربیگری درجه A آسیا با اعطای مدرک به ستاره‌های سابق فوتبال ایران خاتمه پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله دوم و عملی کلاس مربیگری درجه A آسیا که دوره اول آن پیش از جنگ تحمیلی برگزار شده بود، طی روزهای گذشته با مدرسی علی الله کرم و مسعود اقبالی برگزار شد.

در این دوره کلاس مربیگری چهره های مطرح و ستاره های نسل قبلی فوتبال ایران شرکت کردند و در پایان این کلاس توانستند مدارک خود را دریافت کنند و رسما به جمع سرمربیان جدید فوتبال ایران بپیوندند.

هاشم بیک‌زاده، محمد قاضی، روح‌الله سیف‌اللهی، محمد غلامی، حامد کاویانپور، محمدمهدی نظری، عباس محمدرضایی، قاسم دهنوی، جابر انصاری، روزبه شاه‌علیدوست و... از جمله های چهره های سرشناس این دوره کلاس مربیگری درجه A بودند که حالا با دریافت مدارک خود می‌توانند حرف های زیادی در عرصه مربیگری داشته باشند.

2480816

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.