کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف حضوری شد

خبرگزاری تسنیم شنبه 23 خرداد 1405 - 16:14
کلاس‌های درس مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف از امروز حضوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف پس از ماه‌ها مجازی بودن به دلیل جنگ،  امروز برای اولین بار با حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی بر سر کلاس‌های درس حضوری شد.

بنا بر اعلام مسئولان دانشگاه، از امروز کلاس درس، حدود 4500 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، در شرایطی که دانشگاه‌های کشور از 9 خرداد کلاس‌های درس مقطع تحصیلات تکمیلی خود را به صورت حضوری برگزار کردند، دانشگاه شریف اعلام کرده بود به دلیل آماده نبودن بسترهای لازم برای ارائه خدمات اینترنت و رفاهی پایدار مورد نیاز دانشجویان این موضوع را در هفته های آینده اجرایی می‌کند.

دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , دانشگاه صنعتی شریف , دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , دانشگاه صنعتی شریف , دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , دانشگاه صنعتی شریف ,  

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.